نیوزپست | آخرین پست های خبری روز

اخبار جدید ، خبر جنجالی ، اخبار تلگرامی ، دانلود رایگان ، جدیدترین مطالب روز ، بروزترین مطالب ، دانلود آهنگ ، پست های روز

نیوزپست | آخرین پست های خبری روز

اخبار جدید ، خبر جنجالی ، اخبار تلگرامی ، دانلود رایگان ، جدیدترین مطالب روز ، بروزترین مطالب ، دانلود آهنگ ، پست های روز

آموزش خواب نوزاد: اصول اولیه

آموزش خواب نوزاد: اصول اولیه با آموزش عادت خواب به کودکان، می توانید خواب شبانه آنها را بیشتر کنید. عادت خواب ... در مقاله بعدی، شما را با اصول اولیه خوابکودک در سه تا شش ماهگی آشنا خواهیم کرد.

آموزش خواب نوزاد: اصول اولیه

  

سوالات اولیه :

آموزش خواب چیست؟

وقتی می توانم آموزش خوابم را شروع کنم؟

چگونگی آماده شدن برای آموزش خواب

گزینه های آموزش خواب من چیست؟

چه کارشناسان می گویند

آیا باید از یک روش آموزش خواب برای فرزندم استفاده کنم؟

پدر و مادر می گویند

بررسی شده توسط هیئت مشاوره پزشکی BabyCenter

آخرین به روز رسانی: مه 2016

آموزش خواب چیست؟

آموزش خواب فرایند کمک به یک کودک یادگیری خواب رفتن و خواب در شب است.


بعضی از بچه ها این کار را به سرعت و به آسانی انجام می دهند. اما بسیاری از افراد دیگر در معرض خواب رفتن قرار دارند - یا وقتی که آنها را بیدار می کنند، به خواب می روند - و در طول راه نیاز به کمک دارند. ما زیر سه روش اصلی آموزش خواب را شرح می دهیم: گریه کردن، بدون اشک و محو شدن.


وقتی می توانم آموزش خوابم را شروع کنم؟

اکثر کارشناسان توصیه می کنند هنگام تولد کودک 4 تا 6 ماهه شروع شود. حدود 4 ماه، بچه ها به طور معمول شروع به ایجاد یک چرخه خواب به طور منظم و اغلب آنها را شبانه تغذیه. این نشانه هایی است که ممکن است برای شروع تمرینات خواب آماده باشند. بسیاری از نوزادان در این سن نیز قادر به خواب در طول شب هستند.


البته، هر کودک متفاوت است: بعضی ممکن است برای آموزش خواب آماده نباشند تا زمانی که کمی بزرگتر باشند. بعضی از نوزادان در سن کمتر از 7 ساعت و یا بیشتر از 7 سالگی می خوابند، در حالی که بعضی دیگر تا چندین سال بعد نمی توانند. اگر مطمئن نیستید که آیا کودک شما برای آموزش خواب آماده است، از دکتر خود بخواهید.


چگونگی آماده شدن برای آموزش خواب

مرحله ای را برای آموزش موفقیت آمیز با این پیشنهادها تنظیم کنید:


یک رژیم خوابیدن را معرفی کنید. شما می توانید هنگامی که کودک شما 6 هفته است، اما نگران نباشید اگر کودک شما بزرگتر باشد - هیچ وقت دیر نیست. یک روال می تواند حمام گرم، یک کتاب و یک لالایی را قبل از رفتن به رختخواب بگذارد. (برای ایده های بیشتر، مقاله ما را در مورد روال خواب ببینید.)


زمان خواب سازگار را انتخاب کنید. کارشناسان توصیه می کنند که خواب بین 7 و 8 صبح باشد، بنابراین نوزاد شما از خواب پاشیده نمی شود و با خواب می شود.


یک برنامه روزانه قابل پیش بینی را دنبال کنید سعی کنید تا هر روز صبح یک بار کودک خود را در همان زمان بیاورید، و او را تغذیه کنید و او را در یک روز در حدود یک بار ببوسید. این پیش بینی به او کمک می کند تا آرامش یابد و احساس امنیت کند و کودک آرام تر به راحتی خواب راحتی پیدا کند.


اطمینان حاصل کنید که کودک شما وضعیت پزشکی ندارد که می تواند بر خواب او تأثیر بگذارد. قبل از اینکه یک برنامه آموزش خواب را در نظر بگیرید، یک وضعیت اساسی مانند آپنه خواب باید توسط پزشک کودک شما مورد توجه قرار گیرد.


گزینه های آموزش خواب من چیست؟

راه های مختلفی برای آموزش عادت های سالم خواب برای کودک شما وجود دارد. کدام روش باید سعی کنی؟ این بستگی به استراتژی خواب شما دارد که فکر میکنید کودک شما به خوبی پاسخگو باشد و چه کاری را راحت انجام دهد.


در حالی که محققان همچنان به بحث و جدل در مورد گزینه های گوناگون آموزش خواب پرداخته اند، تداوم به نظر می رسد مهم تر از روش است. بررسی 52 مطالعه خواب با استفاده از روش های مختلف منتشر شده در مجله Sleep، تقریبا تمام تکنیک ها را در صورت استفاده مداوم موثر دانست.


روش آموزش خواب را که می توانید با آن زندگی کنید و از طریق آن ادامه دهید انتخاب کنید. در مورد چگونگی اعمال آن در مورد انعطاف پذیری خود دقت کنید و بدانید چگونه کودک شما واکنش نشان می دهد. اگر او بسیار مقاوم است یا تغییری را در بدبختی در حالت و رفتار کلی خود مشاهده می کنید، قبل از اینکه مجددا تلاش کنید و یا روش دیگری را انتخاب کنید، چند هفته صبر کنید.


بیشتر روش های آموزش خواب به یکی از این روش های اساسی پی می برند:


گریه آن را رویکرد


طرفداران این روش های یادگیری خواب می گویند که فرزند شما زمانی که شما را به رختخواب می اندازد و اتاق را ترک می کند گریه می کند، گرچه از حمایت کردن از گریه کودک برای همیشه نامناسب نیست. به طور معمول، این روش ها نشان می دهد که نوزاد شما هنگام خواب بیدار می شود و اجازه می دهد فریاد های کوتاه مدت را با آرامش (و نه برداشتن) فرزندتان بگذرانید.


روش شناخته شده ترین روش آن است که توسط پزشک متخصص اطفال ریچارد فربر، مدیر مرکز اختلالات خواب کودکان در بیمارستان کودکان بوستون توسعه یافته است. Ferber می گوید که به منظور خواب خود را در خواب و از طریق شب، نوزادان باید یاد بگیرند که خود را تسکین دهند. Ferber معتقد است که تدریس کودک برای تسکین خود ممکن است شامل ترک او به تنهایی برای گریه برای دوره های مجاز.


آموزش خواب نوزاد را ببینید: روشهای گریه کردن را بیاموزید


هیچ اشکی ندارد


مدافعان مراقبت از خواب در این دسته از رویکردهای تدریجی تر را تشویق می کنند - کودک را آرام می کند تا به خواب بپردازد و زمانی که کودک گریه می کند، راحت باشد. متخصص اطفال ویلیام سیرز، نویسنده کتاب خواب نوزاد، یکی از طرفداران پیشرو است. مربی والدین الیزابت پانتلی در کتاب خود «راه حل خواب بدون سوزاندن» یک گام به گام بدون هیچ گونه اشک دراز می کند.


آموزش خواب نوزاد: بدون روش اشک


آموزش خواب نوزاد: بدون گریه

روش بدون گریه چیست؟ در زمان خواب، به گریه نوزاد خود پاسخ دهید. تمام ویدیوهای کودک را ببینید

رویکرد محو شدن


محو شدن، همچنین به عنوان محو و یا کمرنگ بزرگسال شناخته می شود، در وسط طیف آموزش خواب می افتد. در محو شدن، والدین به تدریج نقش خواب خود را کم کم با نشستن در نزدیکی کودک خود تا زمانی که خواب می رود و به تدریج در صندلی فرار


https://www.babycenter.com/0_baby-sleep-training-the-basics_1505715.bc

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.